/*google verify*/ /*end google verify */

vineri, ianuarie 25, 2008

vacanta in portugalia, septembrie 2006

episodul vacanta in portugalia (cam mult spus in portugalia, dar bare with me) are 4 parti:
prima parte, lisabona, unde am stat 2 zile;
lagos, o statiune superba undeva in sudul portugaliei, la malul atlanticului. aici ne-am petrecut cea mai mare parte din vacanta, 7 zile si a fost punctul din care am facut incursiuni catre urmatoarele destinatii, de mai jos;
praia da luz, mai spre vest de lagos, unde am stat aproape o zi;
si ultima parte, sagres, unde am petrecut adunat, o zi si jumatate. sagresul este un fel de paradis al sufrerilor, o statiune boema, unde se afla si punctul cel mai de sud-vest al continentului european, locul unde portughezii creadeau ca se afla capatul lumii cunoscute de ei atunci.
pozele, in cele ce urmeaza.
/*google analytics*/ /*end google analytics*/