/*google verify*/ /*end google verify */

luni, februarie 11, 2008

urcusul

de la pausa pana la cabana, traseul stanisoara, 12 km (sper sa nu gresesc - daca da, ma corecteaza bruno). urcusul, cu tot cu pauza de masa de la stanisoara in sura cu fan, a durat 5 ore si ceva. am plecat de jos pe la 12 si am ajuns chiar inainte sa se intunece (la un moment dat am avut dubii ca ajungem pe lumina) pe la 5 si ceva. am mers bine, in conditiile in care a burnitat, a fost ceata densa, gheata pe anumite portiuni si zapada destul de mare aproape de cabana. am avut si un companion de drum, un caine care ne-a insotit o bucata de drum, a profitat de ceva mancare si a luat-o inainte. ne-a lasat balta, cu#va dreacu' (nu era catea dar s-a comportat ca una).
a foarte greu urcusul, mai ales pentru niste baieti de oras cu cu#u in masina sau metrou ca noi, dar ne-am descurcat bine. cel putin pentru doi dintre noi...ca restul, cum sa zic, bruno=yeti, mda...











































































/*google analytics*/ /*end google analytics*/